Pages

bilgi paylaşım ve yayım hattı:
iphone, ipad, ios, cydia, apple, android, ics, installous, gezi, driver, linux, oyun

6 Ekim 2010 Çarşamba

Games For Windows Live (GFWL) - Offline hesap açmak, hata ve serial çözümü


Microsoft'un bu nadide programı bazı oyunlarda zorunlu hale getirildi. Oyunlarla birlikte gelen bu hin program, türlü sorunu da yanında getirmektedir. Bunlardan birincisi şayet bu programı kurmazsanız veya kaldırmak isterseniz oyun çalışmamaktadır. Ben sadece oyunu alayım diyemiyorsunuz yani.
Diğer bir sorunsa bu program vasıtasıyla ve Microsoft hesabıyla orijinallik kontrolü ve Save (kaydetme) olayının birbirine bağlanması. Yani şayet oyunu orijinal almadıysanız ve sadece denemek istiyorsanız denettirmemek üzerine kurulu düzeni. Örneğin; Batman: Arkham Asylum, Dirt 2, Bioshock 2, Fallout 3, Resident Evil 5, Street Fighter IV, Warhammer 40k ve GTA IV.
Ayrıca hadi bir şekilde denemeye kalksanız bile oyunun içinde kaydetme imkanını da engelliyor -bilmeyenlere pek tabii ki-.

Ben sadece bu son soruna dair bir şeyler yazacağım. Bu hin programın aslında save'i engelleme gibi bir durumu yok. Sadece çok iyi gizlenmiş bir numaradan ibaret bu durum.

Peki nasıl aşılıyor bu problem? Aslında bir problem yok ortada, zira her şey gözünüzün önünde. En başından alayım. Oyunu çalıştırdınız ve karşınıza şu pencere çıktığında işaretli kısma tıklıyorsunuz;


Pislik tam bu pencerede. Niye pislik? Çünkü görmemizi istemedikleri şeyi resmen saklamışlar. Şöyle ki açılan pencerede offline account (çevrimdışı hesap, lokal hesap) açmamızı sağlayacak kısım aşağı indirilebilir çubuktan ulaşılırken, bizi yeni hesap açmaya veya online hesaba zorlayan "Continue" (BUNA TIKLAMIYORSUNUZ) tıklanabilir buton olarak yer almakta! Bunun için aşağıdaki sayfa geldiğinde scroll down yapmak gerekiyor yani sayfa çubuğunu biraz aşağıya indirmek;


Aşağıda görüleceği üzere sayfayı biraz aşağı kaydırınca bize lazım olan şeyi görebiliyoruz. İşaretlediğim yeri seçtiğinizde lokal hesap yaratayım seçeneğine tıklamış oluyorsunuz ve karşımıza sonradan gelecek çıkan pencereleri OK diyerek işlemi tamamlıyoruz.


Lokal profilinizi güle güle kullanıp, oyunlarınızı rahatlıkla save (kayıt) edebilirsiniz. İyi eğlenceler.

24 yorum:

  1. allah ragzı olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Abi ben bunu dead rising 2 de bulmuştum sonra bioshock ta istedi aynısını yapacaktım ama böyle bişi çıkmadı lütfen bi yardım :))

    YanıtlaSil
  3. Versiyondan oturu belki degismis olabilir diyecektim ama Bioshock 2 icin boyle bir sorun gormedim. Adimlar birebir ayni.

    Games for windows live forumundan da kontrol ettim, ayni sekilde... Gozden kacirdiginiz bir nokta olabilir, tekrar bakmayi deneyin.

    YanıtlaSil
  4. Bioshock 2 icin http://forums.gamesforwindows.com/t/7889.aspx?PageIndex=3 adresinde Vildanstar isimli kullanici fotograflariyla gostermis. Oraya bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba kardeşim ben bir oyun alsam game for windows live oyunu onun seriali ile bir çok oyunda multi oynayabilir miyim ? lütfen cevablayabilirmisin

    Adımda emailim ve facebook hesabım urtlde var oralardan ulaşırsan benden hayır duası alırsın abicim

    YanıtlaSil
  6. Ne demek istediginizi tam olarak anlayamadim ama en iyi tahminimi yapip cevaplamaya calisayim.

    Games for windows live uyeligini herhangi bir oyunda aktif edip, onunla tum oyunlari multi oynayip oynayamayacaginizi soruyorsaniz; eger o oyunlar da orijinal ise multi oynayabilirsiniz. Yoksa tek bir orijinal oyun ile tum oyunlari multi oynama imkaniniz pek tabii ki yok.
    Zira oyunlarin orijinal olup olmadigi her oyun icin ayri kontrol edilmekte. Oyunun icinden onu aktive etmeniz gerekmekte.
    Games for Windows Live ise daha cok oyuncularin etkilesimini saglamak ve tekli oyuncu modunda dosya kaydetmeye imkan tanimak adina var.

    YanıtlaSil
  7. bulletstorm da farklımı bir türli game windows live saçmalığını çözemedim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  8. bulletstorm oyununda cracklerde bir problem vardi yanilmiyorsam. game for windows live ile ilgili bir problem yasayan duymadim.

    tam olarak probleminiz nedir? offline secenegi mi yok, yoksa oyunu save mi edemiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  9. Ya iyi hos demissinde arkdsm bende oyuna girerken bu Games for Windows LIVE acilmiyor! Yuklu ama hata veriyor! 3gundur ugrasmama rahmen olmadi oyunu kaldircam maalesef cunku kayit yapamiyorum! caresi olan soylesin lutfen?

    YanıtlaSil
  10. http://www.gamesforwindows.com/en-US/Download/ adresinden son versiyon games for windows live'i cekin.

    hata veriyorsa problemin tek cozumu hata vermemesini saglamak.

    hani ne hata verdigini falan yazsaniz bir cozum onerecegim ama anca bu kadar oluyor.

    YanıtlaSil
  11. ofliene seçeneği çıkmıyor bulletstormda

    YanıtlaSil
  12. Oynadim o oyunu ve offline secenegi olduguna eminim. Olmasa kayit yapamazdim.

    YanıtlaSil
  13. buulettstorm da offline çıkmıyor yardımcı olursan svinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynadim ve bitirdim olduguna eminim. Dikkatli kontrol edin.

      Sil
  14. Admin gözünü seviyim lütfen beni kurtar bu hatadan giremiyorum games for windowsa 2 hafta uğraştım bu hatadan nasıl kurtulunur lütfen bi çözüm söyle tıkladıgımda 'To use Games for Windows Software,you need the Windows Live ID Sign-in Asistant.
    Do you want to view and dowland the update?
    [tamam] [iptal] tamam diyince bi site açılıo onu yüklüom yine bişey olmuo ltfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattigimin disinda bir durum soz konusu degil. Yeni oyunlardan birisiyse hangi oyun oldugunu soyleyin. Elimde varsa onu yukleyip kontrol edeyim.
      Aksi hallerde yukarida bahsettigim gibi yapabiliyor olmaniz gerek.

      Sil
  15. Arkadaşlar Batman ARkham Asylum da save sorunu yaşıyorum. Dediğiniz gibi home tuşuna basıp windows for live sayfasını açıp offline profil olusturuyorum fakat oyuna girerken oyun olusturdugum profili görmüyor acaba neden?
    Bir de sizin resimli anlatımlarınızla benim ekranıma gelen üyelik farklı.
    1. resimde oldugu gibi ''Create New Profile' diyorum ancak çıkan 2. sayfada
    en aşağı inip de ''create local profil'' diye bir şey yok. onun yerine sağda ''Create live profil '' ve ''create Offline profil'' war. Create ofline profile tıklayıp profil alıyorum kendime ama yinede oyun görmüyor profilimi?? Neden arkadaşlar lütfen yardımmm!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batman'de ozel bir sorun var. Ilk surumlerde save etmeme olayi vardi. Bunu duzelten fix dosyalari var. Kat.ph gibi torrent sitelerinde patch diye aratin veya direkt duzgun bir surum olan Reloaded'i indirin. Yoksa offline profil ile alakasi yok save olmamasinin.

      Sil
  16. Sağolasın suat ustam. Batman Arkham Asylum patch diye aratıcam demi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Once su fix'i deneyin: http://goo.gl/SjyVx (kurulum aciklamasi da soyle:
      dosyayi C:Program Files (x86)\Square Enix\Batman Arkham Asylum\GOTY\Binaries klasorune acin. "BmStartApp" isimli uygulamayi calistirin. Sonrasinda offline profil yaratip devam edin.

      Bu ise yaramazsa sunu deneyin: http://goo.gl/cu2Aa

      Iki dosyada da kaynak cok az. O yuzden biraz vakit alabilir inmeleri. Veya baska kaynaklardan bulmayi deneyebilirsiniz. Oncelikli aramaniz gereken sey fix, sonra patch. Ikisinden birisi muhakkak cozer sorunu.
      Eger bu yollarla cozemezseniz direkt sorunsuz Reloaded surumunu indirip oynayin.

      Sil
    2. Allah razı olsun senden sağolasın oldu bu sefer. İlgin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. Admin ben daha önce hesap açmıstım ama yanlıs yapmısım galiba yeni nasıl hesap açılacağınıda bilmiyorum lütfen yardım ett :( :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede takıldınız tam olarak? Burada anlatılan dışında nasıl bir yardımda bulunabileceğimi bilemedim.

      Sil

Bu gadget'ta bir hata oluştu

Blog Listem