Pages

bilgi paylaşım ve yayım hattı:
iphone, ipad, ios, cydia, apple, android, ics, installous, gezi, driver, linux, oyun

13 Ocak 2007 Cumartesi

Kabus 22 tam çözüm - Demir'in bölümü 2

Demir'i en son bir yaratığın saldırısına uğrarken görmüştük. Şimdi hafif hafif gözlerimizi açıyoruz ve bir sedye üzerinde yattığımızı görüyoruz. Hipokratı iplemeyen doktor daha sonra Hipokratus mikropratus yeminini hatırlayıp bizi tedavi etmiş. Hoş doktor daha ziyade psikoloğa benziyor (elindeki kağıtlara çizittirişi vs). Bandaj falanda yok üstümüzde. O kadar kan kaybetmişiz ama ilginç...

Etraftaki envanterleri topluyoruz, 2. odada bulunan dolaplardan birisinin üzerinde bulunan neşteri unutmuyoruz. Daha sonra silah sesiyle geri dönüyoruz. Doktor'un intihar ettiğini görüyoruz. Notu okuduğumuzda (daha evvelden karaladığı kağıt) nedenini anlıyoruz. Hoş Demir anlamamakta ısrarcı ama olsun. Tekrar geriye odalara dalıp, "Personel harici giremez" yazılı kapıdan geçiyoruz. Bölüm geçişi sırasında verilen anahtar kendiliğinden kullanılarak tersten "Personel Girişi" yazan camlı kapıdan dışarı çıkıyoruz.

Action! Yaratıkları öldürüyoruz. Sağdan ilerleyip tekrar yaratıkları öldürüyoruz. Ebru'nun çıktığı apartmana girip oradan daireye giriyoruz. Tam karşımızdaki kapıdan oturma odasına giriyoruz. Kanepe üzerinde yer alan Hergün gazetesini alıp koridora çıkıyoruz. Daha evvel Ebru'yla açamadığımız kapının önüne geliyoruz. Gazeteyi kullan diyerek kapının altına seriyoruz (bu da amma bayat bir numara) daha sonra neşterle kapının kilidini ittiriyoruz. Anahtarı aldık. Kapıyı açıyoruz. Berbat bir görüntü, evet. Envanterleri topluyoruz. Dolaba yaklaşıp dolabı açıyoruz. İçinden bir bidon dolusu mazot çıkıyor (Acaba nereye gidiyoruz? :))

Apartmandan çıkıp soldan aşağı doğru ilerliyoruz. Kapıdan geçip, ilerlemeye devam ediyoruz. Kaya'nın Yerine girip sahile çıkıyoruz. Daranan İnzar!!! Bizi karizmatik hareketleri ama iğrenç sesiyle şöyle bir arz-ı endam edip gidiyor. İstikamet Kız Kulesi. Peki ama nasıl? Tam karşımızda yer alan merdivenlerden aşağı iniyoruz. Bota benzini doldurup ver elini Kız Kulesi.

Bottan indikten sonra yaratıklarla uğraşmadan direkt karşıdaki kapıdan içeri girilir. Masanın üzerindeki envanterler toplanır (Yarı otomatik bir silah alınmış olur). Arka odadaki halat alınır. Tekrar ilk girilen odaya dönülür "bir çeşit açacak"la kapıdaki asma kilit kesilir. Uçan haşerat temizlenir. Etraftaki envanter toplanır. Solda yer alan kapıdan geçilir ve bir üst kata çıkılır. Solda yer alan kapıdan içeri girilir. Save noktasında oyun kaydedilir.
En kata inilip dışarı çıkılır. Soldan ilenip RC-65 in başına geçilir. Let the party begins! RC-65 için bir kaç ipucu vermek gerekirse;

S: Tuşu ile zoom
D: Tuşu ile ateş
A: Tuşu ile de hızlı şekilde döndürebiliyorsunuz.

Bunların kombosunu yaptığınızda ise sizin üzerinize gelmeden yaratıkları öldürebilirsiniz. Daha evvelden zulaladığımız ilkyardım çantaları burada çok işimize yarıyorlar yinede. ESC tuşuna basarak (ki bu tuşu ilk kez kullanıyoruz) makinalı tüfeğin kontrolünü bırakıyoruz. Biraz aşağı doğru (bottan indiğimiz binanın girişinin olduğu tarafa) ilerleyip oradan Deniz fenerin yanına varıp çapa'yı alıyoruz.
Binanın arka tarafında bulunan kutular üzerindeki kancayı alıp binaya geri giriyoruz.
En üst kata çıkıp kanca yardımıyla manevelayı sıkıştırıyoruz. Radar ekranı önündeyken 1 3 4 1 1 kombinasyonu ile (sol, aşağı, sağ, sol, sol) radardan çıktıyı alıp tekrar aşağı inip, binanın arkasına dolaşıyoruz. Fenerin yanına gelip Nesnelerden radar çıktısını seçip kullan diyerek panelden elektriği açıyoruz ve kuyu aydınlanıyor. Nesnelerden halat ve çapayı birleştirip kuyunun yanına geliyoruz ve bu ikiliyi kullanarak aşağı iniyoruz. Kuyuda ilerleyip D tuşu ile kapağı kaldırıp bir tür mahzene iniyoruz. Aşağı inmeye başlıyoruz. İnzar ile karşılaşıp Gaile taşı diye bir şeyin var olduğunu ve kurtuluşun 22 bölgeden bu taş sayesinde başlayacağını öğreniyoruz. Yeşil kapıyı açıp geçiyoruz. Kapının sağındaki (Demir'e göre sol) kolu çekiyoruz. Yaratığı öldürüyoruz. Kapıdan geçmeden önce etraftaki envanterleri topluyoruz.

Kapıdan geçip, çakmağı ve askerin elindeki A6-Rator ağır makinalıyı alıyoruz. Sağda oyunun save noktalarından birisi var... Girdiğimiz kapının Demir'e göre sağ bize göre sol yanındaki aralıktan geçip kapıya geliyoruz. Daire biçiminde bir yerdeyiz şu an. Tam karşımızdaki kapıdan geçiyoruz. Sağda yeralan kolu indiriyoruz. Acele bir şekilde ilerleyip kapan kapanmadan diğer bölgeye geçiyoruz. Solda (Demir'in sağı) yer alan kolu çekip 2 kapanında açılmasını sağlıyoruz. Küçük olandan geçip dümdüz (sola dönmüyoruz) ilerliyoruz. Karşımızdaki kapıya yaklaşınca bir yaratık çıkıyor pompalı benzeri bir silahla yakınımıza yaklaştırmadan bu yaratığı öldürüyoruz. Biraz arkamızda kalan aralıktan geçip bir kapıya ulaşıyoruz. Kitabeyi alıp oradan çıkıyoruz. Yaratıklar etrafta fink atmaya başlıyor tabii bize kızıp. Büyük yaratıklara karşı elbombası veya mayın döşeyerek haklama yoluna gidiyoruz. Küçüklere pompalı gayet yetiyor.

Az evvel içinden yaratık fırlayan kapıdan ilerliyoruz. Solda yer alan mekanimizdaki çark'ı alıyoruz. Yandaki kapıdan geçip kitabe ve envanteri topluyoruz. Oradan aldığımız bir kitaptaki ilginç bilgileri okuyoruz ya da okumuyoruz o size kalmış. 2 kapanın olduğu ve bizim ufak olandan geçtiğimiz yere geri dönüp daha da başa doğru ilerliyoruz. Save noktasının olduğu yere geri dönüp ölü askerin tam tersi iskametinde yer alan kapıya doğru ilerliyoruz. Kapıdan geçiyoruz. Demir parmaklıkların yanındaki mekanizmaya daha evvelden almış olduğumuz çarkı takıyoruz. Daha sonra mekanizmanın karşısındaki kolu çekiyoruz. Uzun yoldan geçip kapıya yaklaşınca en sağlamından bir silah seçiyoruz. 2 dev ve 1 orta büyüklükteki yaratığı öldürüp sağdaki kapıdan içeri giriyoruz. İlerde solda yer alan kolu çekip koşarak kapan kapanmadan geçiyoruz. Gidilebilecek tek yerden ilerleyip sağda yer alan kolu çekiyoruz. Bu sayede hem büyük hem de küçük kapan bir daha kapanmamacasına açılmış oluyor. Geri dönüp küçük kapandan geçiyoruz. Kapıdan içeri girip "Garip bir anahtar" ve 2 adet kitabeyi alıyoruz. Kapıdan çıkmadan evvel orta kuvvette bir silah seçip kapıdan geçiyoruz. Gelen 3 yaratığı öldürüyoruz. Büyük kapandan geçince gelen yaratığı öldürüp arkamıza dönüp az evvel çıktığımız kapının solundaki yoldan devam edip kapıyı geçiyoruz. Daha sonra sağa dönüyoruz (Demir'in solu ve uzun hol değil) (kısaca geri dönüyoruz) Holden ilerleyip yaratıkları öldürüp Demir'in solu bizim sağımızdaki kapıdan içeri giriyoruz. Envanteri ve kitabeleri topluyoruz. Kapıdan çıkınca dümdüz devam edip save noktası ve ölü askerin olduğu yere gelmiş oluyoruz. Askerin olduğu tarafta daha önceden açamadığımız kapıya geliyoruz. Kapı biraz evvel bulmuş olduğumuz "garip bir anahtar" ile açılıyor. Kapıdan geçince çıkan yaratığı öldürüyoruz. Soldan devam ediyoruz.

Mecburi iskimaet ilerleyip tahta bulakların kapadığı bir bölüme geliyoruz. Çakmağı kullanarak tahtaları yakıyoruz. İlerleyip yaratıkları öldürünce sağdaki kapıdan girip kitabeyi alıyoruz. Çıkıp bu defa solumuzdaki yerden devam ediyoruz.

Save noktasının olduğu merkezi yerden tarifle save noktasının olduğu yerdeki aralıktan dümdüz gidildiğinde ulaşılan yerde kutuların üzerindeki testere alınır ve geri dönülür. Save noktasında askerin tam zıttı istikamette bulunan kapıdan geçilir. Sağa dönülür kapıdan geçince sağa ve düz devam edilir. Haritaya göre en alt sağ uca erişmiş oluyoruz. Burada daha evvelden gelip paslı olduğu halde açamadığımız kapıyı testere vasıtıyla kesiyoruz. Almamız gereken 8 kitabeyi de toplamış oluyoruz böylece...

Save noktasına göre karşı tarafta bulunan yuvarlak ayin alanına gidiyoruz. Her sütuna bir kitabe yerleştirerek mekanizmayı tamamlıyoruz.

End Of Demir-2!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu

Blog Listem